Organizatorem Konkursu jest firma Test Design z siedzibą w Warszawie (01-471), ul. Narwik 17
lokal 36, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 5272569018 oraz numerem REGON:
381477729 (dalej „Organizator”).
Tekst Regulaminu Konkursu będzie dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora, na stronie
internetowej https://www.testdesign/ oraz profilu Test Design na portalu LinkedIn.
Regulamin Konkursu (zwany dalej Regulaminem) jest wiążący dla Organizatora i Uczestników
Konkursu, reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie, prawa i obowiązki Organizatora
oraz prawa i obowiązki Uczestników Konkursu.
Celem Konkursu jest propagowanie profilu działalności Organizatora.
II. CZAS I MIEJSCE KONKURSU
Zgłoszenia udziału w Konkursie można dokonywać od 01 sierpnia do 30 sierpnia 2019 r. godziny
12.00.
Osoby spełniające wymogi formalne Konkursu mogą zgłosić chęć udziału do dnia 30 sierpnia 2019
r.
poprzez przesłanie na adres e-mail Organizatora tj. biuro@testdesign.pl zdjęcia w dowolnym
formacie, przedstawiającego dokumentację zeszłorocznej integracji firmowej, w tytule wiadomości
musi się znaleźć nazwa konkursu "Konkurs z eventem w tle".
II. ZASADY UDZIAŁU
Prawo udziału w Konkursie przysługuje osobom, które spełniają warunki uczestnictwa w Konkursie,
wskazane w treści Regulaminu i nie podlegają wykluczeniu z udziału w Konkursie, zgodnie z
treścią Regulaminu.
Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, spełniająca łącznie następujące warunki
[dalej: „Uczestnik”]:
posiada miejsce stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zapoznała się z treścią Regulaminu i zaakceptowała jego postanowienia,
w dniu zgłoszenia do Konkursu ma co najmniej 18 lat i posiada pełną zdolność do
czynności prawnych,
posiada niefikcyjne (czyli zawierające prawdziwe dane Uczestnika) indywidualne konto
użytkownika w Serwisie LinkedIn;
wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych na warunkach wskazanych w
Regulaminie.
Naruszenie przez Uczestnika któregokolwiek z postanowień Regulaminu, a w szczególności podanie
nieprawdziwych danych, złożenie nieprawdziwych oświadczeń, naruszenie przepisów prawa, etykiety
lub
dobrych obyczajów w związku z uczestnictwem w Konkursie upoważnia Organizatora do wykluczenia
Uczestnika z Konkursu, jak również uprawnia Organizatora do pozbawienia takiego Uczestnika
Nagrody,
nawet w przypadku spełnienia przez niego innych wymagań przewidzianych postanowieniami
Regulaminu. W
przypadku podejmowania przez Uczestnika lub inne osoby działań sprzecznych z Regulaminem lub
działań
zmierzających do sprzecznego z dobrymi obyczajami uzyskania zwycięstwa w Konkursie, Organizator
zastrzega sobie prawo weryfikacji wyników lub wykluczenia danego Uczestnika z udziału w
Konkursie.
Powyższe postanowienie nie narusza uprawnień Uczestników przewidzianych w bezwzględnie
obowiązujących przepisach prawa.
V. ZASADY KONKURSU
Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, ani żadną
grą, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach
hazardowych (tj. Dz.U.2018.165 t.j. z dnia 2018.01.19 z późn. zm.).
Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany,
administrowany ani też tworzony we współpracy z Serwisem LinkedIn. Wszelkie pytania, komentarze
oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a w żadnym
wypadku do właściciela czy administratora Serwisu LinkedIn. Wszelkie dane osobowe i informacje
przekazywane przez uczestników w ramach Konkursu powierzane są Organizatorowi, a nie
właścicielowi czy administratorowi Serwisu LinkedIn. Organizator zwalnia w całości serwis
LinkedIn od jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Uczestników wynikającej z Konkursu.
Zadanie konkursowe polega na przesłaniu na adres e-mail Organizatora tj. biuro@testdesign.pl
zdjęcia w dowolnym formacie, przedstawiającego dokumentację zeszłorocznej integracji firmowej, w
tytule wiadomości musi się znaleźć nazwa konkursu "Konkurs z eventem w tle".
Czas przesłania zgłoszenia do konkursu jest rejestrowany przez firmę Test Design.
Treść zgłoszenia może zawierać dowolny opis w języku polskim, ale nie może zawierać treści
wulgarnych, obelżywych, nieobyczajnych, dyskryminujących, obrażających uczucia religijne lub w
inny sposób sprzecznych z prawem lub zasadami współżycia. Zgłoszenia Konkursowe nie mogą
naruszać praw, w tym w szczególności praw autorskich, oraz dóbr osobistych osób trzecich.
Zgłoszenia konkursowe powinny stanowić oryginalną, autorską interpretację przez Uczestnika
zadania konkursowego. Zgłoszenia konkursowe muszą stanowić efekt samodzielnej pracy twórczej
Uczestników i nie mogą stanowić cudzych utworów, ich kopii ani opracowania.
Zgłoszenia konkursowe niespełniające wymogów określonych w Regulaminie będą kasowane przez
Organizatora ze skrzynki e-mail i nie będą uwzględniane w Konkursie, a ich autorzy nie będą
uprawnieni do ubiegania się o Nagrodę.
Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu
dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń konkursowych, Organizator powoła Komisję Konkursową,
składająca się z 3 osób, która wybierze Zwycięzcę Konkursu. W skład Komisji Konkursowej wchodzą
osoby ze strony Organizatora.
Przy ocenie zgłoszeń konkursowych Komisja Konkursowa będzie brała pod uwagę następujące
kryteria: kreatywność, biznesowe zastosowanie oraz użyteczność marketingową.
Laureat Konkursu zostanie wyłoniony i ogłoszony (z imienia i nazwiska, nazwy firmy, zajmowanego
stanowisko) w dniu 31.08.2019 r. w poście na profilu LinkedIn Test Design.
Jeden Uczestnik może tylko jeden raz wziąć udział w Konkursie (przesłać fotografię).
W Konkursie wezmą udział wyłącznie zgłoszenia, przesłane w okresie trwania Konkursu, określonym
w pkt 1, rozdziału II, spełniające warunki Regulaminu.
V. NAGRODA
Nagrodą w Konkursie jest opracowanie scenariusza imprezy integracyjnej (zamkniętej) na terenie
Polski dla firmy, w której pracuje Laureat, w tym założeń logistycznych, technicznych i
bezpieczeństwa oraz bezpłatna opieka event managera podczas realizacji tego projektu (zgodnie z
wytycznymi podanymi w trakcie ustalania szczegółów z firmą, którą reprezentuje zwycięzca
konkursu).
Laureat konkursu zobowiązany jest w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia ogłoszenia przez Organizatora
zwycięzcy Konkursu wraz z komunikatem adresowanym do Laureata Konkursu na profilu firmowym Test
Design w serwisie LinkedIn przesłać wiadomość na adres e-mail: biuro@testdesign.pl, a w
wiadomości zawrzeć dane niezbędne do przekazania Nagrody, o które zostaną poproszeni przez
Organizatora w treści komunikatu, w szczególności imienia i nazwiska, nazwy firmy, zajmowanego
stanowiska, adresu oraz numeru telefonu. Niezachowanie tego terminu, podanie nieprawidłowych lub
niekompletnych danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, a także inne uchybienia powodujące
niemożliwość doręczenia Nagrody może skutkować utratą prawa do Nagrody, która pozostaje wówczas
do wyłącznej dyspozycji Organizatora.
W celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z udziałem Uczestnika w Konkursie Organizator może
kontaktować się z nim przy wykorzystaniu podanych przez niego przy okazji dokonywania zgłoszenia
konkursowego danych (np. prowadzić korespondencję) oraz żądać podania szczegółowych informacji
związanych z udziałem Uczestnika w Konkursie, w tym złożenia oświadczenia o określonej formie i
treści oraz przedstawienia stosownych dokumentów w każdorazowo wskazanym odpowiednim terminie, o
ile jest to konieczne do realizacji celu Konkursu. Odmowa Uczestnika bądź niezastosowanie się do
wezwania równoznaczne jest z niespełnieniem przez Uczestnika wymagań stawianych w Regulaminie i
skutkować będzie jego wykluczeniem z Konkursu na każdym etapie, również po jego zakończeniu, z
utratą prawa do przyznanej Nagrody włącznie.
Nagroda zostanie wydana firmie, w której pracuje Laureat Konkursu wysyłkowo (postać zarówno
papierowa, jak i elektroniczna), co zostanie potwierdzone w korespondencji odnośnie Nagrody.
Laureat Konkursu nie są uprawnieni do żądania szczególnych właściwości uzyskanej Nagrody,
wymiany Nagrody na inną, ani też wydania równowartości Nagrody w pieniądzu, towarze lub innej
usłudze.
VI. PRAWA AUTORSKIE
Dokonując zgłoszenia konkursowego Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej
licencji na korzystanie przez Organizatora ze zdjęcia i słów użytych w ramach zgłoszenia
konkursowego w celach związanych z Konkursem, na czas trwania Konkursu oraz na 12 miesięcy po
jego zakończeniu, na następujących polach eksploatacji: zapisywanie, utrwalanie w pamięci
komputera, utrwalanie na przenośnych nośnikach pamięci, rozpowszechnianie w sieci Internet, w
tym za pośrednictwem profilu firmowego LinkedIn, tworzenie kampanii marketingowej z udziałem
Laureata.
Organizator jest przyrzekającym nagrodę w myśl art. 919 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z art.
921 § 3 Kodeksu Cywilnego, z chwilą wydania nagrody Laureatowi Konkursu, Organizator nabywa
autorskie prawa majątkowe do nagrodzonego zdjęcia i treści opisu zgłoszenia Laureata Konkursu
oraz prawa do rozpowszechniania jego opracowań, we wszystkich krajach świata bez ograniczeń
czasowych, na następujących polach eksploatacji: utrwalanie, w tym utrwalanie na materialnych
nośnikach informatycznych (m.in. CD-ROM-y, DVD, taśmy magnetyczne, nośniki magnetooptyczne),
zwielokrotnianie dowolną techniką, w tym zwielokrotnianie techniką drukarską, wprowadzanie
egzemplarzy do obrotu, wprowadzanie do pamięci komputera, rozpowszechnianie w sieci Internet lub
innych sieciach komputerowych lub teleinformatycznych, publiczne wykonywanie lub odtwarzanie,
nadawanie z wykorzystaniem taśm magnetycznych i nośników magnetooptycznych, nadawanie za
pośrednictwem satelity, publiczne wyświetlanie, tworzenie i rozpowszechnianie utworów zależnych,
modyfikowanie, w tym m.in. prawo do korekty, dokonywania przeróbek, zmian i adaptacji całości
oraz jego pojedynczych fragmentów, najem, dzierżawa, umieszczanie na towarach lub ich opakowaniu
oraz wprowadzanie do obrotu tak oznaczonych towarów lub opakowań, używania we wszystkich formach
reklamy, zarejestrowanie jako znaku towarowego w kraju i za granicą, nadawanie za pomocą wizji
lub fonii przewodowej lub bezprzewodowej przez stację naziemną (również w sieci kablowej lub
telewizji kodowanej), korzystanie w zakresie promocji i reklamy.
Z tytułu przeniesienia autorskich praw majątkowych do nagrodzonego objętego zgłoszeniem
konkursowym, Laureatowi Konkursu nie przysługuje wynagrodzenie. Otrzymana w Konkursie Nagroda
wyczerpuje w całości roszczenia finansowe Laureata Konkursu z powyższego tytułu.
Organizator nie jest zobowiązany do rozpowszechniania lub wykorzystania nagrodzonych zgłoszeń
konkursowych.
VII. PRAWA i OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW I ORGANIZATORA
Poprzez przesłanie zgłoszenia konkursowego (fotografia przedstawiająca imprezę integracyjną) do
Konkursu każdy Uczestnik akceptuje tym samym postanowienia niniejszego Regulaminu oraz
jednocześnie oświadcza, iż spełnia wszystkie niezbędne warunki uczestnictwa.
Organizator będzie przetwarzał dane osobowe uczestników będących osobami fizycznymi w sposób
zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zabezpieczy je przed udostępnieniem
osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem
przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Organizator będzie przetwarzał
dane Uczestników w celu wykonania obowiązków wobec Uczestników Konkursu. Podstawę prawną
przetwarzania danych w tym celu stanowi – konieczność wykonania zobowiązania wobec tych osób
wynikających z wzięcia udziału w Konkursie. Dane będą przetwarzane w tym celu do czasu
zakończenia Konkursu i wręczenia nagrody. Dane Uczestników mogą być ponadto przetwarzane w celu
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, dotyczącymi udziału Uczestników w
Konkursie. W tym celu dane będą przetwarzane w oparciu o prawnie uzasadniony interes
Organizatora. Dane będą przechowywane w tym celu przez okres nie dłuższy niż okres przedawnienia
roszczeń z tego tytułu.
Uczestnicy mają prawo dostępu do danych oraz żądania sprostowania lub uzupełnienia
nieprawidłowych danych. W razie zakwestionowania prawidłowości przetwarzanych danych będzie mogą
domagać się ograniczenia ich przetwarzania - na okres pozwalający na sprawdzenie prawidłowość
tych danych. Gdy dane nie będą już potrzebne w celach w jakich zostały zebrane lub były
przetwarzane, mogą żądać ich usunięcia, albo ograniczenia ich przetwarzania (jeżeli będą
potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń). W przypadku stwierdzenia, że
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, mogą zażądać ograniczenia ich przetwarzania lub ich
usunięcia. W zakresie w jakim ich dane będą przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes
Organizatora, przysługiwać im będzie prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, z
przyczyn związanych z ich szczególną sytuacją. W takim przypadku Organizator może dalej
przetwarzać dane jedynie w razie istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do
przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby której dotyczą, lub podstaw do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych
naruszać będzie przepisy ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Uczestnikowi przysługiwać będzie prawo wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Zachęcamy do udziału w konkursie i pozostajemy do Państwa dyspozycji w
momencie jakichkolwiek pytań z nim związanych.